اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فرزانه فصیحی، دونده زن ایرانی در دور دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حذف شد 

  • کد خبر: ۷۵۹۴۰
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
فرزانه فصیحی، دونده زن ایرانی در دور دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حذف شد 
فرزانه فصیحی، سریع‌ترین زن ایرانی هرچند توانست از دور نخست مسابقات دو ۱۰۰ متر المپیک صعود کند، اما از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، تنها زن دونده ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و بین ۵۴ نفری که در مرحله مقدماتی مسابقه دادند پنجاهم شد.

فرزانه فصیحی تنها زن دونده ایران در المپیک توکیو از ساعت ۸ و  ۱ دقیقه امروز، ۸ مرداد در گروه سوم مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان به رقابت با ۷ دونده دیگر پرداخت. 

او در پایان با ثبت زمان ۱۱.۷۹ ثانیه در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. 

این دونده در مرحله پیش مقدماتی رکورد ۱۱.۷۶ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر اول گروه دوم به مرحله مقدماتی رسید. 

در پایان مسابقات مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان، ۵۴ ورزشکار مسابقه دادند که فصیحی در مکان پنجاهم قرار گرفت.

فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی به بازی‌های المپیک توکیو وارد شد تا دومین زن دونده تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک باشد. سیمین صفامهر ۵۷ سال قبل و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو در ماده دوی ۱۰۰ متر حضور در این بازی‌ها را تجربه کرد.

رکورد ملی ۱۰۰ متر ایران ۱۱.۴۵ ثانیه است که مریم طوسی در سال ۱۳۹۳ به ثبت رساند. فصیحی با اینکه به المپیک راه پیدا کرد اما موفق به شکست رکورد ملی ایران نشد. او در این رقابت‌ها رکورد شخصی خود (۱۱.۶۱ ثانیه) را تکرار نکرد. البته تخصص فصیحی در ۶۰ متر داخل سالن است اما با سهمیه یونیورسالیتی به رقابتهای ۱۰۰ متر المپیک رسید.

 

رده بندی دور مقدماتی 100 متر زنان

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->