گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرزانه فصیحی، دونده زن ایرانی در دور دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حذف شد 

  • کد خبر: ۷۵۹۴۰
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
فرزانه فصیحی، دونده زن ایرانی در دور دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۰ حذف شد 
فرزانه فصیحی، سریع‌ترین زن ایرانی هرچند توانست از دور نخست مسابقات دو ۱۰۰ متر المپیک صعود کند، اما از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، تنها زن دونده ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و بین ۵۴ نفری که در مرحله مقدماتی مسابقه دادند پنجاهم شد.

فرزانه فصیحی تنها زن دونده ایران در المپیک توکیو از ساعت ۸ و  ۱ دقیقه امروز، ۸ مرداد در گروه سوم مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان به رقابت با ۷ دونده دیگر پرداخت. 

او در پایان با ثبت زمان ۱۱.۷۹ ثانیه در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. 

این دونده در مرحله پیش مقدماتی رکورد ۱۱.۷۶ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر اول گروه دوم به مرحله مقدماتی رسید. 

در پایان مسابقات مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان، ۵۴ ورزشکار مسابقه دادند که فصیحی در مکان پنجاهم قرار گرفت.

فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی به بازی‌های المپیک توکیو وارد شد تا دومین زن دونده تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک باشد. سیمین صفامهر ۵۷ سال قبل و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو در ماده دوی ۱۰۰ متر حضور در این بازی‌ها را تجربه کرد.

رکورد ملی ۱۰۰ متر ایران ۱۱.۴۵ ثانیه است که مریم طوسی در سال ۱۳۹۳ به ثبت رساند. فصیحی با اینکه به المپیک راه پیدا کرد اما موفق به شکست رکورد ملی ایران نشد. او در این رقابت‌ها رکورد شخصی خود (۱۱.۶۱ ثانیه) را تکرار نکرد. البته تخصص فصیحی در ۶۰ متر داخل سالن است اما با سهمیه یونیورسالیتی به رقابتهای ۱۰۰ متر المپیک رسید.

 

رده بندی دور مقدماتی 100 متر زنان

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->